Faktem jest iż w przeciwieństwie do mechanicznej



Czy auto z automatyczną skrzynia biegów prawdopodobnie żyć holowane przez drugie auto? Lub dokładnie w takich formach wygrać z wersji lawety? Zatem także namawiamy do poznania się z bliskim wyrobem, w jakim sprawdzimy znaleźć znakomite rozwiązanie. Jak zwykle skłaniamy do zapoznania się z informacją wykorzystywania swego auta! Także należy wziąć środki uwadze i uważać sytuacji, w których może osiągnąć do poślizgu. W kontrakcie z obecnym praca automatycznej skrzyni biegów cechuje się awariami, zanieczyszczeniami, okresowymi poślizgami ciernymi.

Jeśli nie chodzi z aktualnego albo nowego powodu, mechanizmy stosują się realizować „na sucho”, co pociąga za sobą ich awarię. Że tymczasem więc jego awarię jest początkiem holowania także po prostu nie da się go zadziałać, podczas holowania nie przekraczajmy 40 km/h.

To zwie, iż bez holowania się nie obejdzie. Są silniejsze, działają jeszcze bardziej delikatnie i również negatywnie wpadają na spalanie. Powstaje pomiędzy nimi zwiększone tarcie, co grozi przegrzaniem i zakleszczeniem z wynikającymi z tego eleganckimi naprawami.

W instrukcji powinny wówczas być porady na element dopuszczalnej maksymalnej prędkości przy holowaniu (zazwyczaj nie wchodzi ona 50 km/h, częściej stanowi 30–40 km/h) i dopuszczalnej odległości, na jaką można holować (najczęściej ok. Natomiast w wypadku samochodu „automatu”, jego kierowca holujący inny samochód musi mieć o zwykłych zasadach robienia i działać razem z instrukcją krok po kroku: przyspieszanie odbywa się bardzo sprawnie, bez gwałtownego przyrostu prędkości. Doprowadza to następujące obciążenie dla automatycznej skrzyni biegów, rozszerza jej zagospodarowanie i wczesne uszkodzenie. W który rodzaj holować auto z automatyczną skrzynią biegów? Tylko raz na nieokreślony okres wszystek samochód może ulec poważniejszej awarii.

W ostatni zwyczaj możemy dowlec holowanie automatu się do mechanika z kolejną usterką – tym całkowicie dotyczącą skrzyni. Gdy motor jest wyłączony, skrzynia traci smarowanie natomiast chyba się uszkodzić.

A gdyż nie wpływa do niego sposób smarny, to ogólne jego elementy pracują „na sucho”. Gdy idziemy samochodem z automatyczną skrzynią biegów, nie zawsze potrafimy zadzwonić po znajomego z linką holowniczą. Najgorzej, jak osiągnie do niej podczas dalekiej podróży albo na kluczu szybkiej drogi.

Po pierwsze ustawiamy lewarek w placówce „N”, czyli „neutral”. Holowanie niektórych samochodów tego rodzaju jest brzydkie jednak takie informacje określają producenci osobiście w informacjach użytkowania pojazdu. Jest klucz, który o dużo mniej naraża elementy skrzyni na uszkodzenie. W biegu tym rezygnuje podgrzaniu, a skoro maszyna duzi funkcję ciągnika, rośnie ryzyko przegrzania oleju.

Faktem jest, iż w przeciwieństwie do mechanicznej skrzyni biegów, podczas holowania, nawet przy niepracującym silniku, cały zespół „automatu” wciąż działa. Niektórzy producenci bezwzględnie zakazują holowania automatu i holowania automatem, inni natomiast dopuszczają taką możliwość, tylko przy utrzymaniu dobrych sposobów ostrożności.

Jeżeli boisz się o naszą automatyczną skrzynię – skorzystaj z lawety! Cały ruch realizuje się przy małych prędkościach, wykluczając przegrzanie hydrotransformatora. A to jak holować „automat”? Po różne… kierujemy do instrukcji obsługi.

Najnowsze artykuły:

Top